پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دومین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور در سال 1402

دومین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور در سال 1402

- 1402/10/10

در راستای عمل به برنامه اجرایی و تحقق منویات پارک علم و فناوری به منظور توسعه ارتباطات و تعاملات بین شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در راستای شبکه‌سازی فناوری و نوآوری، دومین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد نیشابور، در راستای عمل به برنامه اجرایی و تحقق منویات پارک علم و فناوری به منظور توسعه ارتباطات و تعاملات بین شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در راستای شبکه‌سازی فناوری و نوآوری، دومین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور در سال 1402 برگزار شد.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با ارائه گزارشی به بیان مهمترین اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری در حوزه‌ جذب و پذیرش، اعتبارات، رویدادها و غیره پرداخت و برگزاری دورهمی شرکت‌ها را امری مهم در تقویت ارتباطات و شبکه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های متقابل شرکت‌ها در رفع نیازهای یکدیگر و نیز توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری نیشابور برشمرد.

در ادامه این نشست صمیمی که به میزبانی شرکت فناور صدرا صنعت پارسیان مستقر مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید، شرکت‌های فناور به معرفی حوزه فعالیت‌های تخصصی فناورانه خود پرداختند تا ضمن آشنایی با فعالیت‌های گوناگون زمینه همکاری‌های آتی فراهم گردد و چالش‌های پیش روی توسعه فناوری در این مرکز رشد و زیست بوم فناوری نیشابور بررسی گردد.

خاطر نشان می‌شود در دومین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور در سال 1402،  نرگس خنده‌رو از اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان، حامد شجاع کارشناس اداره توسعه بازارو پروژه پارک  علم و فناوری خراسان ، محمود گیاهی ، حسین سراج و علیرضا مهرآذین از اعضای کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور و سکینه چمبری کارگزار آموزش و تجاری سازی پارک علم وفناوری خراسان، اکبر آبادی دبیر اتاق بازرگانی نیشابور و رفیقیان پدر صنعت نیشابور به ارائه سخنرانی و انتقال تجربیات خود پرداختند.

در پایان نیز به مناسبت تقارن این دورهمی با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت روز زن، از بانوان اثرگذار درتوسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.


دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران